agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-08-07 | [This text should be read in romana] |
credeai c-ai orbit, că-ți țin mâinile aspre pe ochi,
mângâindu-ți genele, în același timp, când nu-mi mai vedeai ochii goi în care răsărea luna; în cel stâng, era lună plină, dar îți era frică, așa că-l închideai cu un sărut. credeai, apoi, într-o noapte în care doar vântul mai avea curaj să-ți acopere piciorul stâng, [căci tu îți dezvelești mereu piciorul acela] tu credeai că ai surzit, căci nu mai auzeai șuieratul meu tremurând, mușcându-ți din urechea ce se culcase-ntre dinții mei. când te uitai la gaura din așternut, credeai c-am plecat; dar eu eram sub tine, unduindu-mă, târându-mă sub greutatea trupului tau mut și gol. îți ceream o gură, de aer, căci gura ta căzuse-n canalul ascuns între doi sâni. ai lăsat urme, cu bocancii, pe umeri, pe coaste, pe coapse, pe-o venă. nu știai încotro să mergi; credeai c-am plecat, când ai simțit doar ecoul, ca o lumină palidă, a râsului meu, de copil, între degetul arătător și cel mijlociu. mă vedeai, între țesătura pernei albe, de care ți-ai lipit obrazul, și-o lacrimă, mă vedeai, vorbeai cu mine; nu-nțelegeam ce-mi spuneai, dar îți atingeam buzele cu fruntea; te întrebam de ce ai genele atât de lungi. te ridicai și-ți mai turnai o cană de vin, numărând balaurii de pe tavan - un fluture mare. te-ai îmbătat, iubite! nu mai credeai nimic.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy