agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-03-03 | [This text should be read in romana] |
Se spune la noi la români în popor:
Nimic nu circulă mai repede decât gândul Adevărat. La ceas de seară îmi vin în minte Zilele și anii în care am stat prea mult pe gânduri Și am uitat să-mi trăiesc viața cu adevărat Că de trăit o trăiam în plan mental intens Gândul la el, la noi doi, la un sărut virtual Sau la o noapte de dragoste, perfectă în gând Niciodată transpusă în fapt. Cu gândul unde o să fiu peste un an sau doi Pe cine voi purta în gând dacă el într-o bună zi Îmi va fugi din gânduri... Gândul de dor de familia mea, de tatăl meu Care s-a dus în alt univers de gânduri... Gânduri pătimașe, gânduri nobile Gânduri de artist meditând la opera sa Vizualizându-și creația în gând... Gândul că într-o zi mă vei iubi, gândul la o viață-n doi Și la lipsa ta din ea, bine sau rău, cu sau fără tine?! Gânduri pe care le alung sau pe care le păstrez în inimă Care îmi fac bine sau care mă ucid Care mă slăvesc sau care mă înclină la pământ Care mă fac să privesc în față sau să merg înainte Sau care mă doboară... Și tu, mereu prezent în ele, tu, judecătorul meu Tu care aprobi sau dezaprobi acțiunile mele Tu care pui stăpânire peste toate gândurile mele Care cu o singură privire mă trimiți în cer Sau mă cobori la iad, printre tenebre... Gândul la ce sunt și aș fi putut fi dar nu a fost sa fie La libertatea pierdută, la singurătate și înstrăinare La mine însămi și la tine, în raport cu eul meu Gânduri de-o viață sau doar de o clipită Fugitive sau persistente, jucaușe sau severe Vesele sau melancolice, angelice sau demonice O mare de gânduri într-un singur suflet...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy