agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-29 | [This text should be read in romana] |
Doamna Valeria Altîn-Tepe (nume de scenă Pantera Bucălată) este o harnică și vajnică animatoare (ce cuvânt urât- parcă ar fi prostituată) culturală. Doamna Altîn-Tepe lucrează cu copiii. Aha, ar mustăci în barbă răuvoitorii. Nu săriți direct la prostii. Doamna Altîn-Tepe ia niște fetițe de 13-14 anișori, le îmbracă- mai bine spus- le dezbracă- și le pune să țopăie ca nebunele pe scenă. În categoria spectatorilor intră părinți tâmpiți înnebuniți de dorința ca "talentul" fiicelor să-i smulgă din ratarea cotidiană precum și amatorii de carne vie- aceia care sunt "gâdilați" de vederea unor pulpe tinere și goale. La spectacolul de duminică de la sala Þepeluș au participat 55 de părinți și 3 amatori de pulpe goale. S-au perindat pe scenă diverși copii chinuiți de dorul afirmării. Talent-canci. Singurul lucru vizibil era alunecarea într-un cât mai mare cabotinism. Dorința de a imita vedete. Dorința de a fi plăcută- combinată cu o anumită "deschidere" specifică pubertății.
Doamna Valeria Altîn-Tepe pregătește noi spectacole de succes.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy