agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-01 | [This text should be read in romana] | Am mai spus-o și-o repet pentru alții ca tine care n-au vrut să creadă că știu să visez cu ochii deschiși, în orbite cromate. Am crescătorie de doruri, pe o suprafață destul de mare am poate mii de doruri și am instalații adecvate de cultură a lor. Pentru cei interesați: vând doruri materie primă sau iluzii produse finite… Evidența primară o țin în gând Balanța o fac lunar sau anual depinde de " cherem " Sunt patron. N-am angajați că niciunul nu rezistă capriciilor mele și pe rand i-am concediat . Soția-mi lucrează la ministerul muncii și-mi trimite des în control misionari de-ai ei, dar totdeauna scap basma curată deși lucrez la negru. Cu echipa de control mă descurc, ca le bag în sacoșe speranțe și pleacă liniștiți lasându-mi dorurile la adăpost… Acum chiar câ am îmbulinat-o, am probleme de sănătate și cu justiția. Am avut un accident, dar să-ți spun franc- mi-a zburat un cârd de doruri peste gard din gospodârie și văzând ce pagubă se face, am alergat după ele să le prind și neatent am căzut pe gânduri fracturându-mi un picior. Asta n-ar fi fost nimic, că mi-am comandat tije din argint de la Viena cu plata în rate, la mana a doua, dar… -nu știu cum fac cu justiția…, -cum, nu v-am spus? -păi am fost reclamat la protecția muncii că nu am semnată fișa personală… -la soție i-am spus-o în față, de dor te mint.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy