agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-06 | [This text should be read in romana] |
ce frumos ar fi spuseră îndrăgostiții
dacă de mâine ar ninge cu petale de trandafiri mătăsos mirositor miraculos aiurea pufni florăreasa ce de cărți poștale s-ar putea face cu orașele acoperite cu petale tocmai bune de scuturat în globuri de sticlă câte cântece s-ar scrie de atâta fredonat ar uita lumea să vorbească ce binecuvântare câte filme s-ar face pe străzile fără caldarâm cugetă adunarea generală a visătorilor ce de furnici s-ar strânge se plânse cinicul fiecare palmă întinsă va deveni grădină fiecare privire întoarsă spre cer va avea un rost cel puțin roșu sau galben ce fericiți sunt oamenii gândindu-se cum ar fi dacă de mâine ar ninge cu petale de trandafiri cine-ar mai mânca dulceață își puse problema gospodina ce-o să mă mai ascund și-o să pot scoate limba liniștit la ploaie râse copilul cu mâinile pline de nisip bine bine spuse bătrânul un banal neînțelepțit preamult-trăitor, dar s-a gândit vreunul ce facem cu toată grămada de spini care o să rămână în urmă?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy