agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-05-21 | [This text should be read in romana] |
Se alege întîi un narator.
După aceea se alege un criminal. Opțional, se poate alege și un detectiv, prin dat in cărți. Naratorul: - A venit noaptea, Orașul Doarme... Toata lumea pleaca capul si inchide ochii. - Orașul doarme adînc. Toata lumea doarme adînc... - Numai criminalul se trezește si umblă prin Oraș. - Criminalul omoară, violează, tilharește. - E dimineta si orașul se trezește. Toata lumea ridică capul și deschide ochii Apare stirea: CUTARE sau Cutare sau cutare, desi la început s-a trezit doar pentru că-l mîncau țînțarii, și, deși nu era cunoscut ca o persoană violentă, ieri noapte a omorit, violat, furat pe ... CUTARE sau Cutare sau cutare. Naratorul: - Orașul să voteze, CUTARE este criminal? Probe insuficiente, dosar curat. - Orasul sa voteze, Cutare este criminal? Se supune la vot. Și se hotarește: 1 an cu suspendare. - Orasul sa voteze, cutare este criminal? Sa votăm: 21 de ani de pușcărie. A furat gaini din vecini. Runda a doua: Naratorul: - Orasul doarme din nou... Jocul se poate juca pîna cind : 1 toți vor fi criminali 2 toți vor fi naratori 3 toți vor fi cuminți noptea si ziua.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy