agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-11-17 | [This text should be read in romana] |
Un început și un sfârșit…
Începutul unui drum și terminarea lui, optarea unui alt drum care nu îți aparține și începutul unui razboi care nu e conform cu ce visezi de la viață.. Un suflu de vorbe deșarte născocesc speranțele născute și pierdute într-un amalgam de gânduri. Azi zbor împreună cu îngeri și diseară am să revin în abisul meu de vise. Mă nasc și mor odată cu începutul , simt gustul pierdut al unei povești care nici nu a apucat să înceapă , mă învârt într-un cerc , joc aceeași piesă dar masca e diferită……e un întreg spectacol . Am învățat să iubesc ce nu trebuie iubit și pierd rostul anevoios pentru care am luptat . M-am ridicat în sus și am crezut în ce trebuia suprimat.. Acum degust amara picătură pentru că vreau să îi simt gustul , vreau să mă afund și mai mult să fiu amețită. Azi am spart oglinda ce reflecta imaginea îngerească , o fac cioburi cât mai mici , o distrug să nu mai rămână nimic . Mâine poate am să vreau să zbor acolo unde serafimi mă țin de mână , de unde pot privi în jos și pot admira ce frumos e sus , vreau să simt gustul dulce și tot ce e rău să dispară . Vreau să dansez în noapte , să mă ridic la stele , să alunec pe raze , să ating luna, să ating ce nu am atins și să învăț să simt ce nu am simțit până acum. Ce doresc eu nu poate fi găsit , m-am jucat cu propia viața și am declarat război sorti Ursitoarele îmi râd în nas și nu mă lasă , îmi arăta că n-am să câstig doar dacă îmi aleg calea fără întoarcere. Am declarat război la tot ce e în jurul meu chiar și mie , am ajuns să mă zvărcolesc de dureri noaptea și mă înec în al meu fum , zâmbesc pentru că vreau , nu pentru că simt. Sunt răzvrătită și nu mă pot conforma celor din jur , sunt rebelă pentru că nu pot accepta ce e acceptat , sunt contra celor din jur pentru că nu vreau să fiu ca ei. Mă pierd în cărți , în cuvinte ,mă plimb printre vorbe și mă joc cu șoapte să pot depune ce e firesc în negură și să scot în evidență atunci când trebuie lăsat în negură . Mă joc cu mine și cu ce e in jurul meu , sunt o marionetă ce mă joc cu alte marionete . Ajung în momentul când sunt obosită , ajung în clipa când ochii mă trădează …… tot timpul m-au trădat ………… sunt în momentul când nu îi mai pot controla , nu mai pot controla nimic. Am luptat și acum vreau să renunț , mă usutră ochii de prea mult fum …….. Mâine vreau să renunț și mă las pradă la ursitoare ,le las să cânte și să danseze pentru că au câstigat o luptă dar …nu un război . Totul are un început și totul are un sfârșit . Sfârșitul meu deabia a început iar începutul a apus când am crezut că totul s-a sfârșit, poate e doar o iluzie . Totul e așa de scurt , atâta zgomot și totuși atâta liniște, atâta aer și totuși mă sufoc , plec cât mai departate să uit de tot ce mă omoară dar de fapt caut un alt loc unde să fug . Am avut de ales și pot alege , iar și iar, am ales iubirea și dragostea dar mi-a deschis un alt drum , cel al durerii. Am ales și duritatea dar am ales un drum al singurătății . Am avut de ales și am ales , acum poate e prea târziu să mai aleg . Totul are un început și un sfârșit . Al meu s-a sfârșit înainte de a începe dar asta nu e o regulă ….
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy