agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-04-27 | [This text should be read in romana] |
se sparge ecoul de pereți
peste varul mucegăit se-ntinde aerul cald vibrând, îi răspunde tăcerea - în orice tip de poezie se include "îi răspunde tăcerea" - cu propriile gânduri rotindu-le mereu în carcasa ruginită a locului unde în fiecare zi, oră, minut, secundă se ia o hotărâre se decide ce mână va șterge praful acestei zile ... confuz spre necunoaștere orbecăind până mâine nevăzător cu mâna dreaptă bramburesc și flanez printre ore jonglând cu persoane intâlnite necunoscuți și nevinovați cad prada tiradelor mele ieri povesteam de moarte eroi zilei trecute îi vorbeam în van avea deja un preț afișat în vitrină și oferta de gât agățată cifra se termină in '89 cum orice erou își caută sfârșitul demn, ultimul ceas ajunge la timp. .... în câte cuvinte se pot scrie cele mai mari regrete? nescrise, nerostite adâncite-n inimi adormitoare de conștiință sapă mereu trecutele ieri, primul incepe cu literă mare atotcuprinzătoare, disprețuită, sângerează fiecare zi . .... în fiecare seară minutele-mi curg șiruri, paragrafe noi, file necunoscute urmându-și strict cadența necunoscută mie ca și lectura trecerea-i solitară așteptând măruntele și nenumăratele clipe de trăit.. .... adormită fiara, eul din mine e în repaos necunoscut, cuprinzător, reducând totul la cifre, la tăcere, la necunoscut, o mare și ireversibilă pierdere ca ieri timpul imprima numerele sale orânduit și perfect aliniat firul vieții mi-l destram suspendată rămane mâna peste foile albe ....
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy