agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-06-08 | [This text should be read in romana] |
Normal și liniar toți oamenii au dreptul să fie fericiți
numai că nu știu ce se întâmplă nu cred că ține neapărat de egalitatea șanselor, pentru că fiecare dintre noi se naște la fel sau lucruri de genul ăsta le-am tot auzit și teoretic sunt de acord cu ele, pe lângă faptul că sunt îngrozitor de generoase nu, aici mai ține și de altceva, în marea de emoticoane zâmbitoare există atâtea expresii umede, terifiante, subtile, teoretic nimic nu ne împiedică să strălucim, să aruncăm cu batiste, rochii, baloane albe către cerul senin pur și simplu repetăm niște greșeli, niște comportamente ca și cum n-am ști decât unul și același drum copilăria, adolescența ne adaugă, ne fabrică, ne aruncă practic în același marasm, fără ca nimeni să simtă că de fapt participă cu propriile dorințe la așa ceva la un moment dat ceea ce ne dorim înseamnă de fapt deraiere, la un moment dat ceea ce am făcut înseamnă scrum, la un moment dat nu mai înțelegi, nu mai știi de unde a pornit de fapt totul și atâția au vorbit despre asta, e totul atât de clar, chiar nu înțeleg cum naiba am putut să greșesc tocmai eu, atât de unică și diferită.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy