agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-10-26 | [This text should be read in romana] |
Popcorn si Cola
( adria) Toronto e inalt, atletic, Are zambetul studiat, larg, Dar in spatele lui Se casca un mare gol, o mirare. Am fost cu el la o cafea , N-are gusturi sau , ma rog, Nu gusturile mele, N-are masura Sau , ma rog, nu masura mea. E un plavan ! Sau, in fine Oi fi eu miniona la gusturi! In anumite momente mi-a parut chiar rafinat, Dar de un rafinament straniu. Incercam sa gasesc ceva interesant In tot ce-mi spunea Si poate ca era. Desi am o rezerva, macar intuitia mi-ar fi spus-o! Nu ma gandisem la diferentele Interculturale cand am acceptat sa iesim Si ma stanjenea ca exista, Nu el, plavanul, diferentele. Mi se facuse si mila si drag de el, El, atat de tolerant cu mine, Eu atat de..de..aroganta. Mi se taia respiratia De atatea pretentii europene, Desi nu dadea semne ca vrea Sa ma sarute. Aveam atatea pretentii De parca in Bucuresti curge Sangele albastru! Baiat bun. Fat -Frumos, n-am ce zice! Conducea ca un pilot automat, Doamne, asta nu-i latin deloc! Ma uitam la el si ma gandeam: Te pomenesti ca asta Are impresia ca traieste! Habar n-are ca se poate si altfel, Cu sangele clocotind, Cu sufletul pe masa! Cu ce sa compare?! Saracul, daca n-a vazut altceva... Ma bufneste rasul dintr-odata La gandul ca poate si el Crede la fel despre mine! Poate crede ca-s cine stie ce Tampitica exotica si pretioasa Pe langa pretentioasa, cum paream, Inca un condiment Pentru viata lui uluitor de searbada. Ii fac semn sa opreasca masina, Si-l las nauc, Luand-o la pas pe autostrada. Ma ajunge din urma , cu masina, Doar nu si-ar misca fundul din ea! Imi arata dintii lui... aproape albi Si ma intreaba: Ce s-a intamplat? Incotro? Spre Bucuresti, tampitzelule, Ii suier printre dinti. Parea ca incepe sa guste Toanele mele exotice, Tot era convins ca sunt Italianco-parizianca, Si raspunse, fireste, zambind: Oh, Budapest! Nice.. Nice, pe naiba, ai in cap numai Pop Corn si Cola! Mergea la relanti in spatele meu, Eu furioasa, Eu care ma incapatanam sa merg Pe jos, infruntand bezna noptii, Spre celalalt iubit al meu Din Berceny city. Ma credeam grozava! Ce curaj aveam cu lumina farurilor lui in spate! Cred ca daca ar fi plecat, As fi murit de frica! Well, cum la pas N-as fi ajuns vreodata Sa-l mai vad pe Bucuresti, Am deschis portiera Si i-am zambit la fel de fara continut, Ca o tampitzica exotica, La naiba, am facut doar escala in Paris Si puteam foarte bine sa-mi Cumpar din aeroport Pungulite cu aere europene, zece euro, De ce m-oi fi calicit? Inaintam cu Fat-Frumos in noapte, Ne zambeam din cand in cand, Miniona, asa cum devenisem, Ma afundam in scaunul confortabil Bagand cand si cand mana In punga cu floricele de Popcorn. El tocmai dusese sticla de Cola la gura Si-n drum spre suport, I-o iau din mana si beau , Apoi ii daruiesc un zambet larg si gol Convinsa fiind ca incep Sa invat limba lui Fat-Frumos. ( in lucru) -Din cufarul cu ganduri si poezii de la naftalina, plin de fluturi aurii, mici care nu se numesc molii neparat si cand zboara Comentariile sunt permise (azi:o)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy