agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-07-08 | [This text should be read in romana] |
***
N-am mai fost de mult timp pe la dulcea povara numita www.poezie.ro.si va simt lipsa. Organic si mental va simt lipsa. Imprejurari neasteptate si stranii m-au trimis in Grecia pentru un consult aranjat peste noapte - nu va spun rezultatul, m-a deprimat pe mine destul. *** Pe cat de nesteptata a fost plecarea, pe atat de grabita intoarcerea. Nu la bine, ci la mai rau. Cineva drag avea nevoie de prezenta mea. Am plecat cu autocarul. M-am intors cu avionul. Si am mai apucat cateva ore de luciditate langa acel cineva drag. Putine ore. Coma s-a instalat dupa intrebarea repetata obsesiv din zece in zece minute, in rarele momente de luciditate : "Unde-ai fost?". Raspuns invariabil : "Langa tine". Dupa trei zile petrecute la reanimare s-a stins in zori. Dormind. Duminica la pranz l-am slobozit pamantului in Cimitirul "Sf. Petru si Pavel". Fie-i tarana usoara - era TATA. *** Datorie la Dominique. Dar Dominique va intelege. Va intelege. Cat de curand va primi textul promis. *** Datorie la Silvia. Pe aceasta n-o voi putea plati, dar stiu ca Silvicatardiva ma va absolvi de povara... *** Am recitit pe site COPITE CU FLORI DE SCAI. Mai bine n-as fi scris-o. Exista premonitii! Exista! *** Acum plec la Bucuresti pentru un alt consult. *** V-am scris aceste randuri doar ca sa stiti ca nu am dezertat. Ma voi intoarce. *** Chiar daca va trebui sa cobor pe o funie de nori... *** Cu sufletul voi fi langa voi, la Chisinau. Succes de milioane, Silvia!!!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy