agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-24 | [This text should be read in romana] |
Azi m-am gandit... toata ziua, e ceva... nu pot... nu stiu... adica stiu dar nu pot adica ... lasa... m-am tot intrebat de ce... am dat vina pe mine... da. poate ca asa e mai bine.... acum... e.... am ajuns..acolo... la punctul mort..... e ca si cum...am ajuns in mijlocu` cimitirului sa culeg copii....cred ca ... nu stiu... de ce...lasa.... deci.. nu mai merge.. sau n-a mers, m-am gandit... indelung... ce sa fac... ce sa fac? gata inteleg, gata am iteles... daca vb cu peretii mai inteleg mai bine.. .asa ca, e normal... a fost odata o... o molie ... si nu.. stiu .... nu stiu ce e cu mine... nu mai sunt eu... eram hacker... acum sunt prost... deci nu n-are rost... tie ti-a pasat acum nu iti mai pasa... suntem doi straini, ma uit la molie.. .moliA sta pe perete... eu vorbesc cu peretele... gandurile .... lasa... e normal... mai am 4 prieteni... sunt in camera... sunt din caramida... sunt tapetati... dupa cum vorbesc... o simt eu... sunt o varza...nush de ce, cand imi zice cineva cu bre, ma simt mult mai mic.. ma simt pitic fac poezi, de cand eram mic, ma simteam mare... e normal... acum, cred.. oricum... lasa, da. e vina mea... eu mi le-am facut pe toate, mi-e mila de mine, vreau atentie... nu imi da si mie nimeni.. lasa..
totusi... parca.. as vrea sa mai incerc sa mai imi dau o sansa...in cel mai rau caz... o sa turbez... nu stiu.. nu... lasa..da, lasa...stiu... sunt dependent...nu stiu cum va fi... dar trebuie sa fie.. .daca aleg drumul... daca nu cumva am ajuns...uite-o floricica... lasa..nu sunt nici indragostit, nici.. lasa...voiam acum...deci... inseamana, ca o sa ma mai gandsc.. eu am zis asta? hai ca te las...de ce dracu nu mai pot fi cum eram? lasa...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy