agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-04-22 | [This text should be read in romana] |
- Buna seara doamnă!
Vă salut cu respect și mă-nchin in fața preacuratei, cinstitei fețe a dumneavostră! Eu, sunt capricornul, zmeul-zmeilor, aducător de lumină neagră, atent migălită, intocmai să vă pună in valoare giuvaerurile pline de pe degete. Am batut cale lungă să vă găsesc. Prieteni mi-au fost chihlimbarul și dimineata, orientul si navigatorii nebuni după muze adormite. De la ei am invățat meștesugul vorbelor in vânt, De la gaze am deslușit ierburile inalte ale desfrâului, iar de la copiii crăiesii zăpezilor taina adevărului. Am auzit că imamii de la răsărit iși intind frigărui cu inorogi la focurile de tabără ale trupului dumneavoastră. Că iuci mlădioase vă despică corsetele grele poftind să se-nfrupte din armurile străvezii ale chipului vostru lăuntric. Ba chiar și Isis ... - Ce? Nu o știți pe Isis? e frumoasa nimfa cu pene rotunde, da, chiar și ea, vă scutură colbul viselor peste fierturi amare, zămislind cantece numai de ea știute intru a voastră agonie. Am venit deci, doamnă, să pun capăt acestor deznădejdi, cumplite acareturi, ce v-au făcut să vă inchideți in hore albastre nutrind la zburători. Voi porunci o dimineață albă cu dinții ca de lapte, cu mugete ascunse și zâne prinse-n păr să caute-orizonturi să-nchine jurăminte să rupă mirodenii cu vântul de apus intr-un dans al ielelor de primavara! Si-atunci să vă treziți, doamnă, porunciți amanților să-și părăsească cuștile, goniți minotaurul din cutia cu păcate și abateți-vă pe la fântâna de la Universitate. Anticari bătrâni vând podoabe tipărite pentru un june chipeș. Vă simțiți mai bine, doamnă?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy