agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-25 | [This text should be read in romana] |
Cetățeanul ideal este cel care se luptă doar cu propriul sex.
* Scriitorul a dat cu pana de pământ. Nu l-a mai ajutat nici „Viagra“. * Cineva s-a îmbolnăvit de HIV. Nu se știe cine: poetul, cititorul sau poezia * Nici un vers fără sex. Limba este un organism viu, în permanentă mișcare. * Liternetura a ajuns o latrină plină de versuri. Gusturile nu se discută. * Abia acuma-i versul liber. Nu mai e nici urmă de poeți. * Eroul a fost foarte bine creionat. I-a propus autorului o partidă de sex. * Dacă bietul ENTER ar putea vorbi, el ar amuți de îndată. * De mic și-a dorit să ajungă poet. A ajuns manelist pe Internet. * Versul îi miroase precum gura. A uitat să apese clapa. * Acum se masturbează versurile. Poetul s-a terminat. * Sub pulpane nu mai are nimic. De aceea-și exhibă versurile. * Și-a stors toate coșurile. Acum a trecut la versuri. * Pentru el, versul fără sex este ca și sexul de unul singur. * A trecut de la „Doom“ la versuri. Trage-n tot ce nimerește. * Confundă sânul iubitei cu joystick-ul. Pagubele colaterale nu au nici o importanță. * Un trib african consumă sânge menstrual de vacă Ce sursă de inspirație pentru poeți! * Un vers în erecție a ajuns pe canapeaua lui Freud. * A sărit peste cerculețe și bastonașe. Acum scrie programe de făcut versuri. * I-au cumpărat părinții calculator. Deja scrie versuri! * Am permis de condus calculatorul. Acum pot să trec la poezie. * Pata de pe cearșaf a devenit călimară. Doar că pana-i consumată. * Liternetura-i democrație la cub. N-ai nevoie de password. * Dacă întâlniți vreun vers fără sex, Sunați urgent la 112! E bolnav poetul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy