agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-05-07 | [This text should be read in romana] |
E bine, e rău?
Doamnei Dorina Șișu Poezia ” Paralela cu limba scoasă” mi-a amintit o întâmplare. Cu mulți ani în urmă am cunoscut o doamnă drăguță, elegantă și mai ales inteligentă. Avea un singur cusur, părea un pic trăsnită, dar asta o puneam pe seama cochetăriei feminine. Pe vremea aceea eram șef într-o instituție de cultură și am fost anunțat că o doamnă redactor de la Televiziunea Națională dorește să realizeze un reportaj despre...Nici nu mai contează! Am invitat-o pe colega mea să participe la întâlnire. Mă antrenasem într-o discuție aprinsă cu redactorul televiziunii iar tânăra mea însoțitoare îi zâmbea gingaș. -De ce scoți limba la mine? a întrebat răstit suava doamnă drăguță, elegantă și mai ales inteligentă. Eu și doamna redactor priveam stupefiați! Inocenta mea "prietenă" scosese o limbă ca de bou. Și ochii i se bulbucaseră în cap. După câteva clipe de uluială am început să râd. Și-am râs până ce doamna redactor s-a ridicat și a spus: -Pe mine vă rog să mă scuzați, bună ziua! N-am mai întâlnit-o de atunci. În schimb, despre fosta mea "parteneră", chiar și azi aflu tot felul de vești. Morala? Nu vă încredeți în femeile drăguțe, elegante și mai ales inteligente! Când vă e lumea mai dragă s-ar putea să vă joace o festă pe care n-aveți cum s-o mai dregeți.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy