agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-07 | [This text should be read in romana] |
În drum spre trăirea unei senzații de sinucidere m-am întalnit cu batrânul Asperus. Îi constatasem de mult Personalitatea Vidă, aflată în așteptare, realizând și cât de mult îi semănam.
Mi-a citit în ochi umbra unei întrebări: visam sau era o oglindă(?). Nici nu gândisem că aș putea fi umbra lui... Mi-am dat seama că plecase demult. L-am urmat fără să vreau, furișâdu-mă prin curți, lipindu-mă de ziduri, ascunzâdu-mă sub pașii grei ai trecătorilor grăbiți, dar cu toatea astea El era conștient de prezența mea. Ajunsesem pe o stradă laturalnică, când brusc se întoarse și îmi înfipse mâna în gât imobilizându-mă, apoi fluieră de două ori. Apăru o ceata gălăgioasă, formată din câțiva îngeri abrutizați de alcool, care mă înșfăcară trăgându-mă în locul cel mai întunecos al sufletului lor, ca apoi sa se debaraseze de mine, cu voioșie, aruncându-mă în prima pubelă întâlnită în cale. Râsetele lor m-au însoțit pe tot parcursul căderii, apoi a fost o lumină, o lovitură în spate care mă făcu sa țip, și pe urmă trebuia să învăț să spun "mama".
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy