agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-18 | [This text should be read in romana] | - Salut Costele! - O! Ce faci, dom’le! De-un car de ani nu ne-am văzut! Dar ce-ai? - Ce am? - Mergi cam ciudat, Vasile. Parcă tot vrei s-o iei spre dreapta… - Ehei! Necazuri… - Aș! - Parol De la revista Revista mi se trage… - Ce? - La pagina trei este o rubrică cu litere de-o șchioapă: De vorbă cu Doctor Sex. - Interesant! - Interesant pe naiba! Ieri, nici n-apuc bine să intru în casă, c-o și aud pe nevastă-mea: Dragă, știi unde au bărbații punctul G? - Hai, măi Vasile, faci mișto! E la mintea găinii, noi nici n-avem așa ceva. - Avem, Costele. Parol! Sau cel puțin așa scriu ăia din revistă, că avem! - Și, mă rog, unde e punctul ăsta, Vasile? - Punctul G este prostata, mă! - Aș! - Jur că așa scrie acolo. Și nevastă-mea a luat-o în serios! - Extraordinar! - De atunci merg așa. - Ha! Doar nu ți-a băgat degetu’n… - Ba da, Costele. - Aiaia! - Nu râde! Mai bine vezi să nu cumpere și nevastă-ta revista. - Ups! La asta nu m-am gândit! - Oricum, pentru siguranța ta, asigură-te că are unghiile tăiate. Hei, unde fugi? A! Și n-o lăsa să meargă la sex shop când ia vreo primă! * * * - Sărut mâna, Corina. Am avut astăzi o ședință… Doamne, cât sunt de stresat! - Costele, am ceva pentru tine. O surpriză! - Pe cuvânt? - Da, iubitule! Dezbracă-te… - Ce te uiți așa la mine? - Cum așa? - Privirea asta… Am citit undeva că femeile pot deveni dintr-o dată brutale! - Nu-s brutală, Costele! Ce-ți veni? - Te pomenești că ai luat primă la serviciu! - De ce întrebi? - Dacă ai luat primă înseamnă că ai fost și la sex shop! - De unde și până unde?. - Pentru orice eventualitate, să-ți văd unghiile! - De ce? - A!! Uite ce lungi sunt! Nu mă dezbrac. - Ce-ai dragă? Chiar că ești stresat. Nu vrei să…? - Nu!! Pentru că n-aș suporta violența în intimitatea mea! - Ce n-ai suporta? - Nu, e clar! Mi-a zis mie Vasile că aveți niște idei... Aici nu vă întrece nimeni! Mai ales când luați salariu. - Care Vasile, dragă? Ãla de merge într-o parte? - Să nu detaliem, te rog! Oricum, nu-ți voi suporta niciodată degetul..., e clar? - Ia uite ce-i merge mintea! Dezbracă-te dragă liniștit! Ãla merge așa pentru că are platfus! Hai, lasă gargara și vino să probezi cămașa asta!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy