agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-22 | [This text should be read in romana] |
Pământul era iadul altei planete.Aici erau trimiși cei mai periculoși oameni, cei care comiteau fără-de-legi grave, criminalii și violatorii.
În această închisoare planetară , exilații erau controlați prin intermediul unui microprocesor implantat în creier.O microcameră introdusă sub retină permitea vizualizarea a ceea ce vedeau ochii condamnaților. În societatea ideală a planetei mamă existau numai oameni buni, cu calități și fără defecte, cu binele înrădăcinat adânc în ființă și cu răul inexistent, ca un singur om desăvârșit multiplicat într-o mulțime cu aceeași fizionomie.Desigur existau și erori de ADN , însă acestea erau trimise pe planeta condamnaților, Pământ. Planeta mamă este cucerită de o rasă superioară și toți extratereștrii sunt trimiși pe Pământ.Astfel, ei sunt constrânși să trăiască alături de cei pe care i-au judecat și condamnat pentru delicte grave. Exilații creează o nouă societate bazată pe legi morale, precepte, dogme.Din societatea ideală din care au fost expulzați întemeiază principiile și fundamentele religiei, iar din normele ontologice pun bazele filozofiei binelui și răului, a fericirii ca entitate ce accede către rai și a nefericirii care deschide poarta iadului. În timp, oamenii buni s-au amestecat cu oamenii răi, calitățile și defectele conturând caractere complexe, cu răul și binele coexistând în aceeași ființă. Astfel apar oamenii, corcituri între oamenii perfecți și oamenii-erori, iar fiecare om se individualizează , căpătând înfățișări distincte în funcție de cum sunt modelați de materia binelui și a răului.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy