agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-06-13 | [This text should be read in romana] |
* Timpul îl învârte pe om ca titirezul.
* Fiecare își trăiește viața așa cum îl duce capul. * Viața-i o luptă, pentru a-ți zdruncina sănătatea. * Viața face omul din semn de exclamare (!) semn de interogare (?). * Viața-i ca un chibrit: s-a aprins, a ars și s-a stins. * Ca să răstorni lumea, trebuie o țâră să fii într-o ureche. * Dorul de patrie printre străini te roade (macină). * Roua dimineții – lacrimile nopții. * Înmulțirea populației pe Terra la apariția diverselor limbi a contribuit. * Violența de la micul ecran a molipsit o lume mare. * Numai moartea nu face deosebire între ranguri. * Oamenii lumii vechi au descoperit lumea nouă. Tot pe capul lor. * În junglă ca în societate - cei mici rămân în umbră. * Lingura e căutată la masă, iar umbrela pe timp de ploaie. * Teoriile noi cu greu trec hotarele conservatismului. * Dacă vrei să devii original, ieși din clișeu. * Scopul e măreț până la realizare. După aceea își pierde farmecul (interesul). * Anul cu 365 de zile – carte cu 365 de file. * Cu o singură cărămidă nu construiești o casă și cu un cuvânt nu creezi o operă. * Cărțile – odraslele scriitorului. * Dacă nu muncești, nici Muza nu te inspiră. * Omul talentat creează, iar cel netalentat violează… Muza. * Nu numai mintea geniului, dar și cea a copilului naște gânduri originale. * Geniul ca Soarele, pe toți îi orbește.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy