agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-09-04 | [This text should be read in romana] |
O furgonetă neagră la capăt de drum
Ce să fie oare? E un șofer nebun Un domn coboară și stă lângă trotuar Apoi îmi vorbește de-un vechi patinoar - Acel patinoar unde am învățat zici acum că s-a dezghețat? - Acel constructor a fost un domnitor. - A fost? Ce s-a întâmplat? Nu-mi spune că ... - Ba da, îmi pare rău, e adevărat. - Nu, nu se poate, de ce, de ce? Acum este ... - Da, este o lumină albă trimisă din rai Ne poate vedea însă n-are grai Îmi pare rău de vestea ce-am adus Însă acesta este mesajul de acolo de sus. Asta fac eu, sunt informator Vă spun mesajul, iar voi plângeți de dor. Acum plec. - Pleci? - Da, sunt ocupat. Mai am multe informații de dat. Și-a luat pălăria și în întunericul nopții s-a făcut nevăzut Iar furgoneta neagră pe loc a dispărut. Am rămas privind în gol, spre nicăieri Și am revăzut parcă ziua de ieri. - Ce s-a întâmplat în acea zi? - Mi-aduc aminte bine, era doi copii. Se jucau cu mingea pe un trotuar Apoi a fost un accident banal Mingea în stradă a zburat Iar un copil a fost spulberat De o mașină care l-a lovit Când mingea pe parbriz a nimerit. - Hei, ce-ai pățit?, singur de vorbești Să nu-mi spui că-ncepi să-nebunești E adevărat tot ce-ai povestit? Sincer, chiar m-am îngrozit O să merg sus, să pun o întrebare Poate copilul nu moare. - Du-te, te rog să faci ceva Viața micuțului e în mâna ta. - Bine, de nu voi veni a te anunța Înseamnă că-n viață-l vei vedea. A plecat ca și prima dată Însă nu s-a mai întors vreodată. Pe acel copil l-am reîntâlnit Și l-am văzut foarte fericit.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy