agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-03-26 | [This text should be read in romana] |
Idei,franturi de imagini se perinda uimitor de
repede prin mintea mea...se agita,coplesindu-ma cu valul amintirilor;ma las furata de senzatii traite,incercand sa regasesc in trecut predestinarea viitorului...dar,nimic nu ma ajuta sa inteleg starea actuala...obosita de cautari,sau poate bucuroasa de a sonda "noul"ma eliberez din" cercul principiilor" ca sa cunosc gustul dulce-amar al libertatii impregnate profund in inima mea,dar care era ghidata pana in prezent doar de ratiune... Nimic mai fumos decat descatusarea unei inrobiri benevole...cand simti ca-ti pierzi suflul,viabilitatea,nu mai poti retusa ranile decat prin ganduri,...trebuie sa mai incerci...o data... Un nou inceput...sublimul si necunoscutul inunda teritoriul deschis,regasit la timp dupa o "uitare prematura"... Geamul spre orizont e deschis...zarea e albastra,razele soarelui inoata in mare,creand unde crepusculare,pe care se plimba alene privirea mea ,infometata de "frumos"...e o reverie,petrecuta aievea,cand ochiul constiintei doarme si sufletul pluteste cu barca iluziilor in larg...unduirea lina a valurilor echilibreaza spiritul nelinistit...calmul pune stapanire pe el...printr-un efort miraculos armonia destinului il atinge usor,se apropie de "calatorul in spatiu", il poarta nestingherit pe aripile zefirului,inghetand germenele fricii si redandu-i chipului sau incantarea...renascuta din echilibru si agitatie,este si mai puternica prin simpla ei atingere cu misterul ...unei vieti... Un zbor frant...caderi in abis si urcari vertiginoase,puntea de legatura e intre trecut si viitor...prezentul nu e decat constientizarea clipei traite...concentrarea si imobilitatea savurarii fericirii sau resimtirea durerii...inviolabila e continuitatea in orice manifestare ...si ragazul acordat incertitudinii...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy